Brak produktów
Podaj poniżej adres e-mail które używasz do logowania do sklepu.
1. Zasady dokonywania zakupów
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje, zawarte w niniejszym regulaminie. Umowa z klientem jest zawierana w momencie, kiedy system sklepu internetowego wysyła e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zawierające ilości i ceny wszystkich zamówionych produktów, łączne koszty ponoszone przez klienta, warunki płatności oraz adres, na który zostanie wysłane zamówienie. Klient nie może anulować zamówienia które jest w trakcie realizacji.
2. Składanie zamówień
Zamówienie może zostać złożone: za pośrednictwem procedury zakupów w sklepie internetowym. Po złożeniu zamówienia poprzez sklep internetowy klient otrzymuje e-mail zwrotny z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili otrzymania przez firmę "AC" należności na konto podane w potwierdzeniu lub od razu gdy klient wybiera opcję za pobraniem. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest o tym informowany i podejmuje decyzję o dalszej jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania). Zamówienia złożone do godziny 12 realizowane są w ten sam dzień ( z wyłączeniem zamówień na słody oraz zestawy surowców) , oprócz sobót, niedziel i dni wolnych od pracy oraz pod warunkiem zaksięgowania wpłaty za zmówienie na koncie firmy wyłączając wysyłki za pobraniem.
3. Formy dostawy towaru
Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez klienta w zamówieniu. Przesyłki dostarcza Poczta Polska, firma kurierska lub firma Inpost poprzez paczkomaty. Forma dostawy towaru: List ekonomiczny, list ekonomiczny priorytetowy(te dwie opcje są realizowane tylko i wyłącznie na odpowiedzialność kupującego ponieważ opcje te nie są rejestrowane przez pocztę i nie ma możliwości złożenia w tych przypadkach reklamacji)list polecony,list polecony priorytetowy, przesyłka, przesyłka priorytetowa,przesyłka pobraniowa, przesyłka pobraniowa priorytetowa (Poczta Polska) przesyłka kurierska,przesyłka kurierska OSTROŻNIE, przesyłka kurierska pobraniowa,przesyłka kurierska pobraniowa OSTROŻNIE (Pocztex) Paczkomaty(Inpost) odbiór osobisty.
4. Koszty przesyłki
Koszty przesyłki pokrywa klient. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Aby otrzymać fakturę VAT klient składając zamówienie musi podać NIP, nazwę i adres firmy.
5. Formy płatności
Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny wszystkich produktów i koszty wysyłki obowiązujące w chwili złożenia zamówienia mają charakter wiążący. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: Płatności internetowe PAYU, zwykłym przelewem, za pobraniem lub płacąc przy odbiorze osobistym.
6. Przesyłki zagraniczne
Towar za granicę przesyłamy tylko pod warunkiem wcześniejszych (przed zakupem) ustaleń kosztów przesyłki.
7. Rabaty
Jeśli suma wszystkich zakupów na www.piwopiweczko.pl przekroczy 2000 zł zostanie ustawiony rabat 5%.
Każdy członek zwyczajny Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych otrzymuje po zarejestrowaniu się 5% rabatu na zakup towarów w sklepie. Po przekroczeniu łącznej kwoty zakupów w wysokości 2000 zł rabat ten wzrasta do 7%. Każdy członek po zarejestrowaniu się w sklepie a przed zakupami powinien zgłosić mailowo na adres sklep@piwopiweczko.pl fakt rejestracji oraz załączyć zdjęcie legitymacji ( w celu potwierdzenia braku zalegania w opłatach składek - brak aktualnych wpłat za składki spowoduje cofnięcie rabatu).
Do sumy zakupów nie jest wliczany koszt przesyłki.
8. Reklamacje
9. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@piwopiweczko.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres:
Centrum Warzenia Domowego PIWA
ul.3 maja 29
41-500 Chorzów
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….
Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Login ……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
10. Ochrona danych klienta
Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 roku, sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów. Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z bazy danych sklepu. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na przetwarzanie przez sklep jego danych osobowych, wpisuje swoje oświadczenie w komentarzu do zamówienia.
Zapisz się naszego newslettera aby otrzymywać informacje o nowych produktach, promocjach i wydarzeniach.